http://uplod.ir/ipm6x20kn3w9/Kamelia_-_Ye_Neshouni_[320].mp3.htm دلم برای خودم تنگ می شود
❤ღمخــــ!طبـــــ خــــــ!ص مـــــنღ❤

دلم؛
برای خودم تنگ می شود
روزهایی که بیشتر می خندیدم 
روزهایی که اتاق 
هوای بیشتری داشت،
روزهایی که تو را داشتم...
 
 


سکوت، دسته گلی بود
 
میان حنجره ی من
 
ترانه ی ساحل،
 
نسیم بوسه ی من بود و پلک باز تو بود.
 
بر آب ها پرنده ی باد،
 
میان لانه ی صدها صدا پریشان بود.
 
بر آب ها،
 
پرنده، بی طاقت بود.
 
صدای تندر خیس،
 
و نور، نورتر آذرخش، 
 
در آب آینه ای ساخت
 
که قاب روشنی از شعله های دریا داشت.
 
نسیم بوسه و
 
                 پلک تو و
 
                             پرنده ی باد،
 
شدند آتش و دود
 
میان حنجره ی من،
 
سکوت دسته گلی بود.


نظرات شما عزیزان:

Emo Girl
ساعت21:16---23 مهر 1392
عاااااااااااالی بوووووووووود...
اجی اپمممممممممم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: متن وعکس عاشقانه,
+ سه شنبه 23 مهر 1392 ساعت 12:24 توسط maryam-h